Dead On Arrival

Rockstars Nightmare

Wednesday, August 6, 2008

Tagged By Mr.Sabash

Sabash tag aku sial :)


7 Fakta tentang saya

1. Bahasa Melayu saya teruk
2. Saya minat perempuan
3. Saya cinta awek saya
4. Saya sayang ahli keluarga saya
5. Saya minat main bola sepak
6. Saya sayang kawan-kawan saya
7. Saya benci bangun awal pagi untuk sekolah


7 perkara yang menakutkan saya

1. Labah-labah
2. Ujian
3. Lelaki Gay
4. Matematik Tambahan
5. Kematian
6. OrangSakai
7. PallMall :D


7 lagu untuk masa kini

1. Tiada Apa - Sean kingston
2. Ini Rumah - TukarKaki
3. Berhenti&Pandang - Satu Republik


7 perkataan yang selalu disebut

1. Dei
2. Jom la
3. Babi
4. Cibai
5. Pantat kau
6. Apa benda ini
7. Ye la tu


7 barang yang bernilai

1. Otak saya
2. Keluarga Saya
3. Awek saya
4. Telefon bimbit saya
5. "Barang" Saya
6. Pasukan Bola Sepak Manchester United
7. Kawan-Kawan Saya


7 pengalaman pertama dalam hidup saya

1. Merokok
2. Mula pergi kelab malam pada umur 15
3. Panjat masuk rumah pada pukul 5.30 pagi
4. Memandu kereta pada umur 14
5. Minum arak sampai mabuk dan muntah di bangsar
6. "menari-nari" dengan perempuan asing
7. Bercinta


7 orang yang bertuah

1 - Gayathri
2- Sesiapa nak buat ini buatlah.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home